2016. február 16., kedd

Seitokai No Ichizon

Seitokai No Ichizon



"Meg kell értenetek a média különböző formáit!"



Szeretnél egy animét készíteni? Itt a helyed! A Hekiyou Diáktanácsában. Ja, nem...Kezdjük ott, hogy fogalmam sincs miről szól az anime. És nem azért mert nem figyeltem. Én komolyan nem hittem volna, hogy egy "semmit" tevő, érzelmekből hiányos anime ennyire szórakoztató illetve figyelemelterelő lenne ... 
Egyik részét sem hagytam ki röhögés nélkül, minden percét élveztem. Külön pozitívum, hogy a készítők belerejtettek egy egy ismertebb anime jellemzőjét. Itt van két félreismerhetetlen példa, egy Higurashi no naku koro ni-ből és egy Death Note-ból.






Mivel lehet megvenni a mindent tudó nézőket ha nem ezzel? Mind a két animét imádom és egy harmadik sorozatban köszön vissza. Szerintem zseniális. Na, de a lényeg:
Történetünk a Hekiyou Akadémia Diáktanácsáról szól. Ebben az intézetben a tanulók választják meg a Diáktanács elnököt és a tagjait. A diákok szavazata miatt, néha-néha olyan személyek kerülnek be a tanácsba, akik teljesen megakadályozzák a diáktanács munkáját. És ez jelen esetben is igaz. A sorozatunk egyetlen férfi tagja miatt, a tanács nem csinál semmit 13 részen keresztül, főleg nem azt ami a dolguk lenne. E helyett a tagok könyveket, animéket, visual/ light novelleket sőt még a mangákat is előszeretettel parodizálnak ki. Igazából ennek az öt embernek a hétköznapjáról szól a sorozat, tanulás, hülyéskedés, vakáció, hülyéskedés, feladatok, hülyéskedés...


Mivel nem egy hosszú történet ezért nézzük is a szereplőket:

A Diák tanács elnöke : Sakurano Kurimu
Egy lapos keblű, nagyon élénk, kicsi ( max. 153 cm. 1mm ) ugrabugra makacs "kislány". Megemlíteném a fura "antennát" a feje tetején, amit külön tud mozgatni. Na, ilyen nekem is kell! Ő az akit sem a tanulmányi, sem a "csak úgy" eredményei miatt választottak meg. Annyira édes a diákok szerint, hogy ki lenne jobb elnök, ha nem ő? ( Na jó, én azért tudnék jobbat mondani, de mindegy...) Előző ismertetőmben (Strawbery Panic!) írtam, hogy ki nem állhatom a kétbalkezes, idióta és életképtelen karaktereket. Na ez itt is érvényes. Viszont ez a csaj, annyira de annyira átlépi a határt, hogy már aranyos. Igen, kell egy szint, hogy ilyet mondjak. De hát ez van....
Illetve, amiért még szimpatikusabb mint általában a többi idegesítő akármi, hogy különböző fejeket tud vágni. De azt nagyon random...









A titkárnő : Akaba Chizuru  
Személy szerint ő a kedvencem. Alapjába véve egy gonosz. szadista őrült nő. Ő az aki a gonosz testőrt játssza, megvédi az elnököt, de közben maga irányítja. Nagyon rejtélyes és ha ez nem lenne elég akkor nagyon intelligens is. Az iskola minden tagja fél tőle, sőt a női szakasz valamennyire féltékeny is. Egyetlen hibája van, hogy szereti Kurimut (Igen, egy újabb leszbikus szerelem, de nyugi, nagyon nagyon kicsi... ), el is nevezte Aka-channak. ( Piroska ) A lány az elnök legjobb barátja, kifejezetten szereti hipnotizálni...
Észrevettem, hogy én folyton a gonosz/komoly/érett/hosszú hajú női szereplőket kedvelem. Lehet, hogy ez valami fura ördögi kör amire még nem jöttem rá. De az ördögöt hagyjuk másik bejegyzésbe.










Az alelnök: Shiina Minatsu
Ő egy tipikus laza, menő, okos lány aki sportos és úgy gondolja gáz ha valaki cuki. Viselkedésén látszik, hogy egy fiús valakiről van szó, de semmiképpen nem leereszkedő. Őt is, ahogy Chizurut is, a tanulmányi eredménye miatt választottak meg a diákok. Van egy húga is, aki szintén részt vesz a tanácsban, de ő szöges ellentettje nővérének.



A pénztáros: Shiina Mafuyu (sejtelmem sincs minek pénztáros egy klubba...)
Látszólag nagyon édi bédi, aki a túlzott cukiságon még belül van. Tehát pont nem lépi át azt a határt amit ki nem állhatok. Reggel egy bátortalan lány aki első szám harmadik személyben beszél magáról, de éjszakánként ő a játékok úrnője. Bizony, ő a törékeny test alatt egy igazi gamer, aki az irodalom órákat "forgatókönyvként" fogja fel. Én is kipróbáltam ezt a módszert, de rendesen beletört a bicskám...






És végül a háremmániás Sugisaki Ken
Akinek egyetlen célja, hogy létrehozni egy saját háremet. Pont ezért akart bekerülni a Diáktanácsba, és pont ő az a kakukktojás, akit csak úgy bevettek, mert mást nem vállalta volna el. Mondjuk elárulta, hogy ő csak azért tanult, hajtotta ki magát ,mert itt szebbnél szebb lányokkal találkozhat és megkezdheti elcsábításukat. Már az első napon kipróbálja tervét a Diáktanács tagjain, de az egyébként perverz fiú mindig visszautasítást kap...







Tehát, gyakorlatilag és elvileg is semmi értelme az animének. De azért nagyon jól szórakoztam rajta, főleg a kiparodizálásokon, Chizuru reménytelen szerelmén és Ken próbálkozásain. Az ügyetlen butuska Kurumiról nem is beszélve. Ezek miatt úgy éreztem, hogy nem hiába töltöttem a sorozat nézésével a drága időmet. meg persze, valamit írni is kell a blogra.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése