2016. február 15., hétfő

Strawberry Panic!

Strawberry Panic!




"Leszbikus szerelem? Naná!"



Remélem észrevetted, hogy ez a bejegyzés nem egy szokványos szerelmi kapcsolatról fog szólni. Mostanában egyre többször látok leszbikus kapcsolatot a filmekben sorozatokban, sőt könyvekben is. Nem is azzal van a baj, hogy látom, hanem, hogy mennyit és milyen gyorsan? Tavaly erről még szó sem volt... (persze elvéve mindig észre lehetett venni, de mondom, elvétve!) Erre, tessék, én is egy ilyet hozok neked. Erősítsük a mennyiség és a gyorsaság táborát! Na, jó, vicceltem.
Tehát, ha nincs ínyedre a leszbikus megnyilvánulás, kérlek kattints el innen, vagy magadra vess... 
Lehet, hogy nem a másolattal kellene kezdenem, de bevallom nem láttam az eredetit. A Strawberry Panic! című anime igazából egy koppintás, mégpedig a Maria-sama Ga Miteru másolata. Elkezdtem azt is, de csak miután megnéztem a szóban forgó sorozatot. Hát, mit ne mondjak, a Strawberry Panic! sokkal jobban tetszett mint a másik, ezért az utóbit abba is hagytam 1-2 résznél. Szóval annyira jó másolat/paródia lett, hogy a Maria-sama Ga Miteru feledésbe merült. De ha igazán hűek akarunk maradni, akkor nézd meg először a Maria-samát, és utána hagyd, hogy elragadjon a másolata.

Történetünk egy Aoi Nagisa nevű lányról szól, aki átiratkozott egy katolikus iskolába. Én ilyen rohadt idegesítő karaktert még nem láttam! De miért? Miért tud ő jobban mindent? Miért esik el folyton, hogy lehet valakit így elcseszni? Na jó, ez csak személyes vélemény, pláne ha úgy vesszük, hogy kevés női főszereplőt kedvelek meg, tehát akkor ez teljesen rendben van. 






De most nézd meg! Kár, hogy a logóm nem takarja ki az egész képet...
Szóval ez a lány bekerül a Strawberry kollégiumba (ne kérdezd, hogy miért nem japán a neve) amit három iskola használ. A MiatorSpica és a Lilim. Ami roppantul megfogott ebben a sorozatban, azok a ruhák voltak. Teljesen átadta a három iskola eltérő személyiségét, ha lehet ezt így mondani. Jó, egy mai animében ez már alap, de vegyük figyelembe, hogy ez egy 2006-os alkotás. Íme: (sorrendben vannak a képek)







Úgy érzem leakadok a részleteknél... Na, Nagisa, miután megérkezik a kollégium környékére, meglátva az egyenruhákat, eltéved.... Igen eltéved. Addig addig bóklászik az iskola területén, amíg félre nem lép és leszalad egy dombon... (....????? Most őszintén, ki az a hülye aki véletlenül leszalad egy dombon? Vagy én vagyok túl cinikus?) 




Ja, nem is. Leszalad a dombon, elvágódik és utána téved el. De talán mindegy is a sorrend. Miután órákat gyalogolt, megáll szentségelve egy hatalmas fa alatt pihenni. Ám nem vette észre az albínó szépséget a fa mellett, és halálra ijed...




 Ne haragudj, nem bírom ki ezt a bénaságot. Érted... Még csodálkozik egy sort és utána megijed.





Na de megint eltértem a tárgytól. És hogy ne essen meg megint, inkább előrébb haladok. Az ismeretlen szépség bonyodalmat okoz a kedvenc szerencsétlenünknek és eltűnik, mialatt Nagisa elájul. Később a kollégiumban ébred, egy roppant szimpatikus csajszi mellett, aki gyorsan körbevezeti, de többre nem marad idő, mivel elérkezett az ebéd ideje. Azt kifelejtettem, hogy Nagisa a Miatorba kerül, tehát fekete ruhát kap. Miközben elmennek a teremben a szimpatikus lány elmeséli Nagisának, hogy van egy személy, az Etoile (ez amúgy egy francia szó, jelentése csillag, de én sorsnak vagy végzetnek fordítanám, az menőbb...)  aki képviseli a három iskolát. Úgy tisztelik mint egy nemes embert. Nagyon durva. Na de ki az Etolie? Hát persze, hogy a fehér hajú gyönyörűség. Nagisa megint dob egy hátast, persze előtte jól leégeti magát, vitatkozik egy sort Shizuma-samával, hogy nem, ő nem lehet itt az Etoile. Márpedig, Hanazono Shizuma itt az Etoile. És igen, Shizuma megpróbálja elcsábítani Nagisát, aki nagyon sokszor fog elájulni illetve kínos helyzetbe keveredni, persze az Etoile által...
Nekem amúgy nagyon tetszett a sorozat. A végére már Nagisa sem olyan béna és bevallom, ha ő nem lenne gáz, akkor nem lenne sorozat. Lehet, hogy ez hiányzik az eredeti műből. Sőt... nagyon szép párt alkot a béna, életképtelen Nagisa, és a komoly, ravasz Shizuma.
Abszolút elragadott Shizuma kitartása, pedig volt olyan rész ahol már a néző azt mondja, hogy "Add már fel!", de ő nem adja fel, kitart a szerelme mellet. A zenéjéről mindenképpen kell írnom, nagyon kis elit hangulatot adott a klasszikus stílusú szólam. El voltam vele, ezen is sokat gondolkoztam, pedig ennek szép és kerek a vége.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése